onsdag 9 maj 2012

Simmarkväll


Sedan nån vecka tillbaka är onsdagkväll = simmarkväll. Från början var vi tre tjejer som träffades och simmade och nu är vi uppe i nio stycken, vilket i vanliga fall är kanon, för om någon inte kan så har man ju fortfarande åtta personer till att fara med. Ikväll var dock de flesta bortresta, sjuka eller jobbade och jag stannade hemma även jag, känns som jag börjar bli sjuk. Jon ligger nerbäddad också, så passar på att vila, vill inte missa ridningen på fredag! Men inte ligger jag på latsidan för det, eller ja, jag låg i soffan, men rita kan man ju göra ändå : ) Kommer bli fint med en peppande liten bild till vår Facebook-sida! Haha! Egentligen känner jag mig ganska duktig, ridning en dag i veckan och simning en annan. Är så härligt att sitta i bastun efter och bara snacka skit också. Det är vardagslyx!

2 kommentarer:

  1. Ja, nu har du tagit ett tillräckligt långt break ;) Mera blogg! Det är Emelie förresten, din blogg verkar vilja göra mig anonym.

    SvaraRadera