söndag 16 oktober 2011

Stockholm

Hej!

Kände att det kanske var dags att lägga ut lite bilder sen Stockholmsresan. Tyvärr så blev det inte så många men så blir det ju lätt när man har mycket för sig. Bokade biljetter till mitt favoritband i somras redan, så förra söndagen for jag och syrran ner till huvudstaden för Red Hot Chili Peppers och lite shopping.


Bodde i Vasastan, hemma hos Emma och Laban.


Och Conelius förstås : )


Bodde även sötaste små bugsen i hallen. Fyndade på loppis i Vaxholm tror jag visst!


Så var det ju konserten också. Fick tyvärr inga bra bilder då man inte fick ta med sig systemkameran men oj vad bra det var. Dom spelade mycket blandat med både gamla och nya låtar. Kändes riktigt grymt att höra tex. Under the bridge live. Kommer aldrig glömma : )

Sen så blev det ju en hel del shopping också. Lovar att visa lite av det längre fram. Nu ska jag njuta det som är kvar av den här söndagen.

Trevlig kväll! 






2 kommentarer:

  1. Nu har jag hittat hit! jag är egentligen inte en bloggläsande människa, men din blogg ska jag läsa för dig tycker jag om <3 och du har ju trivsamma pyssel för dig också.
    Baggarna hittade vi förresten på loppis i täby, men det är ju inte så viktigt :) Störigt att jag hade skaffat mig ett ocharmigt hål på strumpbyxorna innan kortet togs............
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!: ) Och tack för trevligt boende. Förresten tycker jag du är snygg både i hålade och ohålade strumpebyxor : )

    SvaraRadera