onsdag 16 november 2011

Äntligen...




...ligger mattan på plats!



God morgon

 Uppe med tuppen idag! Har borta en misse sedan igårkväll så kunde inte riktigt somna om när Herr Stor och Herr Liten åkte imorse. Antar att han smitit ut när vi varit i ytterdörren... Usch, blir orolig!

 Hade dock mysigaste glögg-kvällen igår med f.d arbetskompisar. Härligaste tjejerna som det blir massa prat och skratt med <3 Skrattade så det känns i kinder och mage idag ska jag säga. Kvällens godaste glögg tror jag blev en favorit hos alla, Kiviks tranbärsglögg med ingefärssmak. Sååå god! Vi provade Dufvenkroks med lingon och bläbär också som blev klart godkänd. Sen är det ju alltid trevligt att få tjuvstarta med lussebullar och pepparkakor. 

Har ni nått tips på en god glögg? Det är ju bara November än så lär ju bli fler glögg-kvällar som kommer. Tror jag har en inbokad i början av december faktiskt. Kommentera gärna om du har en favorit, vet ju att ni är några som läser : )






Vår lilla Blomman som är försvunnen : (
Säkert ute och lever livet och jagar fåglar medan jag sitter och oroar mig!


Hoppas ni får en fin onsdag, halvvägs till helgen! : )

Kram

1 kommentar:

  1. Nä men älskade vännen... har inte kisse kommit hem än?? Tänkte faktiskt smsa dig och fråga...
    Så tråkigt.. men ja vill iallafall taka för en underbar kväll.. Super trevligt
    Kraaam

    SvaraRadera