söndag 25 september 2011

Borttappad skatt

Hej på er!!

Sååå skönt! Nu är hela lägenheten ordentligt städad. Perfekt söndagsgöra och jag tycker nästan att en riktig storstädning kan vara kul. Är så ju så tillfredställande att se skillnaden före och efter!

 Och när man städar så kan man ju ibland hitta saker man tappat bort...




Fick en ask full med hjärtan och blommor av min vän Sandra som hon hade tovat och virkat själv. Blev så glad då jag hittade dom!




Jättefina, men jag måste ju göra något av dom : ) Får se vad jag hittar på...

Och visst är det en fin vaxdux blommorna ligger på? Fick en överbliven liten bit av mamma och pappa som hade klätt in ett helt bord i duken, blev riktigt fint!

Ha en bra söndag i det fina vädret. 
Kram

2 kommentarer:

  1. Halloj!!
    Som vanligt har du gjort nå kanonfint!!!
    Kan bara inte upphöra att förvånas...
    Vill bara passa på å tipsa om en mysig sida jag hitta som heter "lilla provance" där det finns massor med mkt fint...
    Kram å sov gott!!/Pia

    SvaraRadera
  2. Mja, jo, fotat fint har jag väl gjort men Sandra är det som virkat och tovat ^^

    Då ska jag gå in och kolla! Kul med nåt nytt!

    Så skönt att vi ses på jobbet imorgon : )

    Kram

    SvaraRadera