måndag 26 september 2011

Solsken

God morgon! : )

Är riktigt soligt väder ute, är så ljust här inne i köket så såg knappt när jag skulle redigera bilderna till det här inlägget, får väl se resultatet ikväll. Kan i alla fall se att fönsterna ser vansinnigt skitiga ut! Men vad gör väl det med så fina blommor i fönstret.


Jag var ju tvungen att lägga upp en liten skrytbild på min fina pelargon till vänster där. Köpte den i våras och så la jag lite extra krut på en Mårbackapelargon, till höger (svindyra). Men den billigare är ju mycket finare, har blommat hur mycket som helst. Känner mig lite lurad där ; )

Annars är jag väldig inne på det här med att virka nu. Bästa grannen var upp till mig i helgen med massa virktidningar med mönster i, så nästa projekt blir duken nere till vänster. Har en fuktad ruta på spänning innan jag ska fortsätta virka på den. Är två varv kvar tror jag.


Förresten så måste jag ju tipsa om grannens webbutik MinA Hantverk, som säljer garn, hantverk och inredningstextilier. Finns mycket fint så tycker ni ska gå in och kika : )

Men nu måste jag iväg. Karl min kommer hem vid elva så jag har lovat att fixa golunch, blir en sväng förbi affären alltså. Ha en bra dag.

Tjing!

1 kommentar:

  1. Hittade min gamla babyfilt som mamma hade som överkast i spjälsängen på vinden igår-vita mormorsrutor...tror jag ska ta ner den å ha den som "filt" i soffan...Han en fin dag!!Kram vännen

    SvaraRadera