måndag 12 september 2011

*Light bulb*

När vädret är lite sämre och man måste sitta inne, kan kreativiteten lätt få sig en liten boost... Nu på morgonen har jag suttit och tittat in i vårt kala sovrum. Jag har en hel del tavlor till sovrummet ouppackat och nu har jag fått en idé.


Tänker att jag ska bygga en egen sänggavel! Som går ut ca en decimeter från väggen. Där man kan ställa tavlor och lite annat småfix... Blir att fara förbi coop bygg imorgon efter jobbet tänker jag. Vill ju gärna börja nu direkt, men får väl sjå mig ett tag. För nu blir det jobb och sen fika med två fina vänner.


Tjing!

2 kommentarer:

  1. Spännande, ser fram emot resultatet! MEN, jag måste bara flika in vilken sjukt snygg mormorsrutekudde du har! Även den en egen kreation?

    SvaraRadera
  2. Tack, tyvärr inte en egen kreation. Snarare ett fynd från Jotex för en femtiolapp! : )
    Alldeles nyss, så tror den kan finnas kvar.

    SvaraRadera