söndag 18 september 2011

Om att göra sig till




Har slitit hund sedan igår för att få till en bra bild av planteringen jag gjort. Tänkte jag skulle fixa ett fint litet stilleben för att framhäva hur vacker den blev. Och jag knäppte massa bilder. Bilder ute. Och bilder inne. I köket. Och i vardagsrummet. Ville fånga att den såg sådär mystisk ut, som nykommen från trollskogen liksom... 

Men jag ger upp!




Gick till badrummet där det var bäst ljus. Röjde undan garderobsblomman som vanligen står på tvättmaskinen och ställde helt sonika dit min lilla plantering!


Och här har ni den. Rakt upp och ner där på tvättmaskinen.


Min fina lilla plantering bestående av en zicksackbuske, prydnadskål och silverek. Nästan färdig. Har tänkt köpa dit lite vit sisal att täcka jorden med bara. 

När den inte står på tvättmaskinen finns den i vardagsrummet på ekbordet.

Hoppas ni får ett härligt avslut på helgen. 
Tjing!

2 kommentarer:

  1. Vad fint badrum ni verkar ha! Och planteringen ser väldigt tjusig ut ;)

    SvaraRadera
  2. Vad fin!!
    Gilla verkligen sicksackbusken!!!
    Kram Pia

    SvaraRadera